Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z III sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 28.12.2018r. Przyjęcie protokołu z IV sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 07.01.2019r.
3.
Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy Ustronie Morskie oraz informacja o przeprowadzonych przetargach – dyskusja.
5.
Zapoznanie Radnych ze sporem sądowym Gmina Ustronie Morskie - Baltic Center Polska w sprawie odzyskania terenów oddanych w użytkowanie wieczyste – dyskusja
6.
Przedstawienie projektów uchwał:
a)
Druk nr 1 – w sprawie określenia zasad, trybu przyznawania, pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów sportowych dla osób fizycznych oraz nagród dla trenerów za osiągnięte wyniki sportowe – dyskusja, podjęcie uchwały;
b)
Druk nr 2 – w sprawie określenia warunków udzielenia bonifikat i wysokości stawek procentowych od jednorazowych opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - dyskusja, podjęcie uchwały;
c)
Druk nr 3 – w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w dzierżawę - dyskusja, podjęcie uchwały;
d)
Druk nr 4 - w sprawie nabycia nieruchomości w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;
e)
Druk nr 5 - w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w dzierżawę - dyskusja, podjęcie uchwały;
f)
Druk nr 6 - w sprawie powołania Doraźnej Komisji Statutowej Rady Gminy w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;
g)
Druk nr 7 - w sprawie zatwierdzenia rocznego planu pracy Rady Gminy w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;
h)
Druk nr 8 - w sprawie powierzenia Wójtowi, realizacji zadania polegającego na złożeniu wniosku o dofinansowanie w ramach konkursu 61/I/OA/3.4/2018/cz.2 – GEPARD II. DOTACJA w ramach programu priorytetowego GEPARD II – transport niskoemisyjny Część 2) Strategia rozwoju elektromobilności.
7.
Przedstawienie przez Przewodniczącego komisji Rewizyjnej protokołu dot. zarządzenia Wójta Gminy Ustronie Morskie w sprawie wprowadzenia regulaminu używania służbowych telefonów komórkowych przez pracowników Urzędu Gminy Ustronie Morskie – dyskusja.
8.
Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym - dyskusja.
9.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym – dyskusja.
10.
Interpelacje i zapytania radnych.
11.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach