« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

a) otwarcie,

b) stwierdzenie quorum

3. Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy Ustronie Morskie oraz informacja o przeprowadzonych przetargach – dyskusja.

4. Głos mieszkanców

5. Zapoznanie Radnych ze sporem sądowym Gmina Ustronie Morskie - Baltic Center Polska w sprawie odzyskania terenów oddanych w użytkowanie wieczyste – dyskusja

6. Przedstawienie projektów uchwał:

a) Druk nr 1 – w sprawie określenia zasad, trybu przyznawania, pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów sportowych dla osób fizycznych oraz nagród dla trenerów za osiągnięte wyniki sportowe – dyskusja, podjęcie uchwały;

b) Druk nr 2 – w sprawie określenia warunków udzielenia bonifikat i wysokości stawek procentowych od jednorazowych opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - dyskusja, podjęcie uchwały;

c) Druk nr 3 – w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w dzierżawę - dyskusja, podjęcie uchwały;

e) Druk nr 5 - w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w dzierżawę - dyskusja, podjęcie uchwały;

f) Druk nr 6 - w sprawie powołania Doraźnej Komisji Statutowej Rady Gminy w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;

g) Druk nr 7 - w sprawie zatwierdzenia rocznego planu pracy Rady Gminy w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;

h) Druk nr 8 - w sprawie powierzenia Wójtowi, realizacji zadania polegającego na złożeniu wniosku o dofinansowanie w ramach konkursu 61/I/OA/3.4/2018/cz.2 – GEPARD II. DOTACJA w ramach programu priorytetowego GEPARD II – transport niskoemisyjny Część 2) Strategia rozwoju elektromobilności.

7. Przedstawienie przez Przewodniczącego komisji Rewizyjnej protokołu dot. zarządzenia Wójta Gminy Ustronie Morskie w sprawie wprowadzenia regulaminu używania służbowych telefonów komórkowych przez pracowników Urzędu Gminy Ustronie Morskie – dyskusja.

8. Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym - dyskusja.

9. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym – dyskusja.

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach

12. Wolne wnioski.

13. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej