Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z VII Sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 28.11.2024 r. – dyskusja.
3.
Wręczenie Nagrody Rady Gminy.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy Ustronie Morskie oraz informacja o przeprowadzonych przetargach – dyskusja.
5.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Gminy oraz sprawozdania Przewodniczących Komisji Stałych za rok 2024 – dyskusja.
7.
Przedstawienie projektów uchwał:
a)
Druk nr 1 - w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Ustronie Morskie na 2024 rok - dyskusja, podjęcie uchwały.
b)
Druk nr 2 - w sprawie zmiany uchwały wieloletniej prognozy finansowej Gminy Ustronie Morskie na lata 2024 – 2036 - dyskusja, podjęcie uchwały.
c)
Druk nr 3 - w sprawie uchwalenia budżetu gminy Ustronie Morskie na rok 2025- dyskusja, podjęcie uchwały.
d)
Druk nr 4 - w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ustronie Morskie na lata 2025-2036- dyskusja, podjęcie uchwały.
e)
Druk nr 5 - w sprawie zatwierdzenia rocznego planu pracy Rady Gminy w Ustroniu Morskim oraz zatwierdzenia planu pracy komisji stałych Rady Gminy na 2025 r - dyskusja, podjęcie uchwały.
f)
Druk nr 6 - w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Ustronie Morskie z dnia 10 listopada 2024 r. - dyskusja, podjęcie uchwały.
g)
Druk nr 7 - w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ustroniu Morskim z dnia 28 października 2024 r.- dyskusja, podjęcie uchwały.
h)
Druk nr 8 - w sprawie rozpatrzenia wniosku Fundacji Dzika Polska z dnia 14 listopada 2024 r. - dyskusja, podjęcie uchwały.
i)
Druk nr 9 - w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Ustronie Morskie z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.
j)
Druk nr 10 - zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad, trybu przyznawania, pozbawiania oraz rodzajów i wysokości stypendiów sportowych dla osób fizycznych oraz nagród dla trenerów za osiągnięte wyniki sportowe
8.
Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym – dyskusja.
9.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Wolne wnioski i informacje.