Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z XIV sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 28.11.2019r.
3.
Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 10.12.2019r.
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy Ustronie Morskie oraz informacja o przeprowadzonych przetargach – dyskusja.
6.
Wręczenie Nagrody Rady Gminy.
7.
Przedstawienie projektów uchwał:
a)
Druk nr 1 – w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Ustronie Morskie na rok 2020 - dyskusja, podjęcie uchwały;
b)
Druk nr 2 - w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Ustronie Morskie na lata 2020-2025 - dyskusja, podjęcie uchwały;
c)
Druk nr 3 – w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa na terenie Gminy Ustronie Morskie na rok szkolny 2019/2020 w celu zwrotu rodzicom dzieci niepełnosprawnych kosztów dowozu – dyskusja, podjęcie uchwały;
d)
Druk nr 4 – w sprawie określenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg, których zarządcą jest Gmina Ustronie Morskie – dyskusja, podjęcie uchwały;
e)
Druk nr 5 – w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy z operatorem transportu publicznego – dyskusja, podjęcie uchwały;
f)
Druk nr 6 - w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie Gminy Ustronie Morskie na lata 2020-2024” - dyskusja, podjęcie uchwały;
g)
Druk nr 7 - w sprawie zbycia nieruchomości – dyskusja, podjęcie uchwały;
h)
Druk nr 8 – w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości – dyskusja, podjęcie uchwały
i)
Druk nr 9 - zmieniający uchwałę nr III/25/2018 Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 28 grudnia 2018r. w sprawie zatwierdzenia rocznego planu pracy Komisji Rewizyjnej w 2019 roku – dyskusja, podjęcie uchwały;
8.
Przedstawienia protokołu komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Ustroniu Morskim z kontroli problemowej wybranych elementów kontrolowanych przez inspektora ds. kontroli wewnętrznej i zarządczej Urzędu Gminy w Ustroniu Morskim.
9.
Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym - dyskusja.
10.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym – dyskusja.
11.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12.
Interpelacje i zapytania radnych.