Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z VIII sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 30.04.2019r.
3.
Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy Ustronie Morskie oraz informacja o przeprowadzonych przetargach – dyskusja.
5.
Przedstawienie projektów uchwał:
a)
Druk nr 1 – w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019 – dyskusja, podjęcie uchwały;
b)
Druk nr 2 – w sprawie nadania statutów sołectwom w gminie Ustronie Morskie - dyskusja, podjęcie uchwały;
c)
Druk nr 3 – w sprawie przyjęcia regulaminu korzystania z Otwartej Strefy Aktywności, która składa się z urządzeń w strefie placu zabaw, siłowni zewnętrznej i relaksu zlokalizowanej przy ul. Górnej w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;
d)
Druk nr 4 - w sprawie uchwalenia Regulaminu Cmentarzy Komunalnych w Ustroniu Morskim - dyskusja, podjęcie uchwały;
e)
Druk nr 5 - w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania niestrzeżonego na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustronie Morskie, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie oraz określenie sposobu pobierania opłat – dyskusja, podjęcie uchwały;
f)
Druk nr 6 - w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Ustronie Morskie oraz określenia granic ich obwodów od dnia 1 września 2019r. – dyskusja, podjęcie uchwały
g)
Druk nr 7 – w sprawie powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników - dyskusja, podjęcie uchwały;
6.
Podjęcie stanowiska na wniosek Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie ewentualnego naruszenia przez Przewodniczącego Rady Gminy Krzysztofa Grzywnowicza art. 24 f ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym, w odniesieniu do zarzutów sformułowanych pod adresem Przewodniczącego Rady w piśmie skierowanym do Wojewody Zachodniopomorskiego - dyskusja.
7.
Przedstawienie sprawozdania z realizacji "Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego" za 2018 rok dyskusja.
8.
Przedstawienie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2018 r. - dyskusja.
9.
Informacja o działalności Ochotniczych Straży Pożarnych za rok 2018 - dyskusja.
10.
Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym - dyskusja.
11.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym – dyskusja.
12.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach
13.
Interpelacje i zapytania radnych.