Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z XVI sesji Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 30.12.2019r.
3.
Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania uchwał Rady Gminy Ustronie Morskie oraz informacja o przeprowadzonych przetargach – dyskusja.
5.
Debata na temat drzewostanu w Ustroniu Morskim.
6.
Sprawozdanie z działalności Rady Gminy i Komisji Rady Gminy za 2019 rok.
7.
Przedstawienie projektów uchwał:
a)
Druk nr 1 – w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2020 – dyskusja, podjęcie uchwały
b)
Druk nr 2 -w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Ustronie Morskie na lata 2020-2025 – dyskusja, podjęcie uchwały;
c)
Druk nr 3 – w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kołobrzeskiego – dyskusja, podjęcie uchwały;
d)
Druk nr 4 - w sprawie udzielenia Województwu Zachodniopomorskiemu pomocy finansowej na realizację zadania pn. „Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica na odc. Dźwirzyno-Marszewo”- dyskusja, podjęcie uchwały;
e)
Druk nr 5 – w sprawie zatwierdzenia rocznego planu pracy Rady Gminy w Ustroniu Morskim oraz zatwierdzenia planu pracy komisji stałych Rady Gminy na 2020r - dyskusja, podjęcie uchwały;
f)
Druk nr 6 – w sprawie Statutu Gminy Ustronie Morskie – dyskusja, podjęcie uchwały;
g)
Druk nr 7 – w sprawie przyjęcia „Analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Ustronie Morskie, oceny postępów w opracowaniu planów miejscowych, wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych w nawiązaniu do ustaleń studium” – dyskusja, podjęcie uchwały;
h)
Druk nr 8 - w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w dzierżawę - pod lokalizację garaży - dyskusja, podjęcie uchwały;
i)
Druk nr 9 - w sprawie wyrażenia zgody na oddanie nieruchomości w dzierżawę- pod ogródki przydomowe – dyskusja, podjęcie uchwały;
8.
Przedstawienie protokołu komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej wskazanej przez Radę Gminy Ustronie Morskie na sesji w dniu 10.12.2019r. w zakresie realizacji bieżącej naprawy dróg i faktury, która wpłynęła do Urzędu Gminy Ustronie Morskie dnia 8.06.2018 roku oraz obiegu dokumentacji.
9.
Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym – dyskusja.
10.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym – dyskusja.
11.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12.
Interpelacje i zapytania radnych